5 chýb, ktoré dávajú svojim zamestnancom dôvody na dovolenku

5 chýb, ktoré dávajú svojim zamestnancom dôvody na dovolenku

Zachovanie zamestnancov je dôležité pre malé podniky z dôvodu vysokých nákladov na prijímanie zamestnancov a kvôli negatívnemu vplyvu straty kľúčového zamestnanca na morálku zamestnancov a vzťahy so zákazníkmi. Okrem toho, keď zamestnanec máte vyškolené listy, je to ako facka do tváre!
 
Povedzte im, aké cenné sú, ale v čase, keď predložia list, viete, že je takmer nemožné, aby ich zostali.odpočinek.jpg
 
Bez ohľadu na to, aký dobrý je manažér, niekedy sa zamestnanci chystajú odísť. Ich odchod často pramení z faktorov mimo vašej kontroly, ale niekedy dôvody, pre ktoré odchádzajú, súvisia s chybami, ktoré môžete odstrániť.
 
Tu sú top 7 zamestnancov retenčné chyby zamestnávateľov a čo s nimi robiť.
 
1. Neplatíte dosť
Áno, ste malý podnik, ale vaši zamestnanci pracujú na platení účtov, dávajú jedlo na stôl a stavajú hniezdo. Dôležité sú aj iné faktory, ale hlavným motivátorom sú peniaze.
 
Pre zamestnancov, ktorí sa ukážu ako hodnotné, platte trhové sadzby alebo vyššie, len čo to bude možné. Je pochopiteľné, že ste malý podnik a nemáte veľký rozpočet na to, čo platia veľké korporácie? Áno, ale žiadať niekoho, aby prijal menej peňazí, než môžu robiť inde, nepozve verného, ​​dlhodobého zamestnanca.
 
2. Nie ste dostatočne školení
Hviezdny zamestnanec sa tak náhodou nedostal. Milujú sa učiť a každý deň chcú byť o niečo lepší. Čo to pre vás znamená? Neustále im dávajte príležitosti trénovať. Pošlite ich na konferencie, zaplatte za novú certifikáciu, alebo ich spojte s niekým, koho poznáte v tomto odvetví.
 
3. Nie ste dosť náročný
Keď dostanú školenie, dúfajú, že ho uvedú do práce. Nie sú radi, že každý deň chodia do práce a robia tú istú prácu. Ako manažér by ste mali neustále hľadať nový spôsob, ako ich napadnúť. Pridanie ďalšej práce nie je odpoveďou. Ako vyriešia problém, dajte im nový problém, ktorý treba riešiť.palec nahoru.jpg
 
4. Nerešpektujete ich čas
Aj keď to platí pre každého zamestnanca, rýchlo sa stáva problémom s veľkými zamestnancami, často bez toho, aby ste si to uvedomovali. Pretože sú spoľahlivé, sú to prví ľudia, ktorých zavoláte, aby ste sa postarali o dôležité úlohy, ale nemôžete ich preťažiť.
 
Rešpektujte ich opis práce. Dajte im vedieť, že od nich očakávate, že si najprv položia svoju rodinu a chcú, aby vám povedali, či sa cítia preťažení. Dávajte pozor, aby ste ich nevypálili.
 
5. Vykonáte ich prácu
Žijeme v prepojenom svete. Vo väčšine podnikov môžu zamestnanci vykonávať časť svojej práce z takmer kdekoľvek. Hviezdni zamestnanci, ktorí získali vašu dôveru, môžu pracovať kdekoľvek, kedykoľvek budú chcieť, aby si ich naplánovali.
 
Iste, budú sa konať stretnutia a iné naplánované podujatia, ktoré sa musia zúčastniť (a pochopia to), ale mimo toho, posúdiť ich výkon namiesto množstva času, ktorý strávia na svojom stole.