Prestávka cez digitálne rozptýlenie na vytvorenie skutočného spojenia

Prestávka cez digitálne rozptýlenie na vytvorenie skutočného spojenia

Digitálne rozptýlenie sa stalo novým pracoviskom normálnym. S 24/7 prístupom k e-mailom, textom, hovorom a výzvam sa v obchodnom svete považuje za konkurenčnú výhodu. Kým komunikácia v reálnom čase je prospešná, zariadenia predstavujú výzvu pre vedúcich pracovníkov, aby udržali a zvýšili vplyv na klientov, kolegov a zamestnancov. Mnohí klienti vyjadrujú znepokojenie nad tým, že technologické rozptýlenie sťažuje pozornosť ich tímu. Obávajú sa tiež, že nadmerné využívanie digitálnej komunikácie spôsobuje neefektívnosť, pretože chýba jasnosť, ktorú poskytujú iné komunikačné metódy. Lídri, s ktorými pracujem, si uvedomujú výzvu, aby sa ich vplyv zvýšil, keď sú iní príliš rozptýlení, aby sa naladili na to, čo hovoria.
 zaměstnani.jpg
Prieskumy ukazujú, že 2 z 3 ľudí nevedia zastaviť ostatných od necitlivého používania technológií. Tu je osem spôsobov, ako sa vedúci môžu odpojiť od digitálnych rozptýlení, využiť ich na zvýšenie úrovne ich vplyvu a naučiť zamestnancov, ako sa odpojiť od technológie a zapojiť sa do rozhovorov, ktoré sú dôležité.
 
1. Vytvorte zónu bez telefónu.
Len málo vecí je pre komunikáciu rovnako náročné ako prebiehajúce rozptýlenie telefonických upozornení, cvrlikání a hovorov. Štúdie ukázali, že ľudia, ktorí prepínajú medzi úlohami, ako je počúvanie a posielanie textových správ, môžu stratiť až 50% efektivity a presnosti . Ich schopnosť venovať pozornosť tomu, čo je povedané presným a jasným spôsobom, je napadnutá. Ak chcete bojovať proti tomuto problému na stretnutiach, zvážte vytvorenie zóny bez telefónu. Telefóny s požiadavkou sú pozdržané, umlčané alebo úplne vypnuté počas schôdzí. Požiadajte všetkých, aby udržali telefóny mimo pracoviska, aby sa rečníkovi alebo téme diskusie mohla venovať úcta.analázy.jpg
 
2. Zaveste e-mail. Zdvihnúť telefón.
Odborníci sú príliš závislí na e-maile, aby boli ich zdrojom komunikácie. Spätný a e-mailový dialóg e-mailov môže byť časovo náročný a vytvoriť viac zmätku ako jasnosť. Chýba im tón potrebný pre poslucháčov, aby pochopili, čo sa skutočne hovorí. Vyzývajte seba a svojich zamestnancov, aby sa zdržali emailov, keď by to robil jednoduchý telefonát. Implementovať pravidlo, že ak sa bude e-mail bude vyžadovať tri alebo viac výmen na objasnenie otázky alebo správy, vyzdvihnúť telefón miesto.
 
3. Jedna konverzácia naraz.
Len málo vecí signalizuje nedostatok rešpektu ako poslucháča pri telefonovaní, keď niekto hovorí. Nezáleží na tom, či ste na schôdzke alebo na jednoduchej konverzácii v chodbe, telefonovanie počas inej konverzácie je vypnuté. Stíšenie prichádzajúcich hovorov, zatiaľ čo iní hovoria. Vyhnite sa prerušeniu volania alebo odoslania textu. Ak očakávate dôležitý hovor, predveďte informácie na začiatku konverzácie, takže očakávania sú rešpektované.