Sociálne médiá ako zdroj podnikania

Sociálne médiá ako zdroj podnikania

Váš manžel si hovorí, že keď už trávite celý čas doma, rozhodne tomu nehovorí pracovná doba, tak by ste mali mať navarené, upratané a zariadiť všetky veci, ktoré on bežne nestíha. A k tomu sa musíte ešte vzorne starať o deti a byť ako čerstvá kvetinka na lúke, ktorú bude mať chuť denne odtrhnúť. Taký novodobý superman v sukniach, ktorý nemá vlastne žiadne potreby.
pracovní pomůcky na stole
Podľa nikoho z nich to nie je poctivá práca, ale nikto vlastne nevie, čo presne vaša pozícia znamená a akú nesiete zodpovednosť. Ono prevádzkovať takzvaný home office ako social manager expert nie je tak úplne jednoduché.
Skúsme všetkým priblížiť, čo sa vlastne u vás deje za zatvorenými dverami.
Nie ste terorista, ale sociálny manažér, staráte sa firmám, inštitúciám a organizáciám o sociálne médiá. Také miesto by chcel v podstate skoro každý, ale nie sú na neho v podstate žiadne školy len kurzy.

1. Idem na plný plyn 24/7
Nemáte pevnú pracovnú dobu, ale ste vlastne v práci skoro stále, tristo šesťdesiat päť dní v roku. Nepoznáte víkendy alebo sviatky, tie sú pre vás vlastne tiež pracovné. Pracujete navyše tak dlho, kým sú ľudia online a to je hlavne v neskorších hodinách a večer. Otázky od klientov máte skoro stále, o polnoci alebo aj v päť ráno. Fungujete napríklad aj na dovolenke.
2. Vaša tolerancia voči debilom je veľmi vysoká
V reálnom offline svete si okolo seba držíte kruh ľudí, ktorí vám sedia. S hlupákom sa stretnete len občas na ulici alebo napríklad na úrade. Na sociálnych sieťach je tomu ale inak, tu sú všade. Ako správca s nimi musíte vedieť vychádzať. Váš slovník musí byť bohatý na výrazy ako: ospravedlňujem sa, rozumiem alebo mrzí nás to. Nikdy sa nehádate a náprotivok neurážate. Musíte byť jednoducho asertívni.

brýle z blízka
3. Väčšina ľudí vo vašom okolí vás nechápe
Otravuje je tým, že stále kontrolujete váš mobil, niečo fotíte a hovoríte na nich cudzím jazykom, ktorému nerozumejú. Tvrdia o vás, že ste závislí na internete.
4. Kreativita ako súčasť práce
Veľa vecí závisí na vašich schopnostiach. Vymýšľate kontenty, plánujete kampane a akcie, vyberáte alebo zadávate podklady. A tak by sme mohli pokračovať ďalším výpočtom vašich prác až donekonečna.

Vo vašom odbore jednoducho musíte byť trochu psychológ, copywriter, marketingový pracovník. Musíte o ľuďoch premýšľať, naučiť sa im načúvať, aby ste potom pre nich dokázali nájsť ideálne riešenie na mieru. Mali by ste byť aj tak trochu hercom, ktorý vie, ako všetko funguje a hlavne sa nenechať prezrieť.

Copyright © 2021 | Všetky práva vyhradené.